Thursday, August 02, 2012

(HIBURAN) Majlis Buka Puasa dan Tayangan Program Aidilfitri Astro


Pada 1 Ogos 2012, Majlis berbuka puasa dan tayangan program Aidilfitri Astro berlangsung dengan jayanya di Royale Bintang Hotel, The Curve Damansara. Majlis ini bertujuan untuk menyemarakan lagi sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi.  


Phak Astro dengan berbesar hati meneruskan tradisi dalam menghimpunkan variasi program istimewa khusus buat tontonan semua. Membawa tema “Eratkan Jalinan”, sebanyak 104 buah program menarik termasuk 46 program baru bakal memeriahkan musim perayaan ini di rangkaian sembilan buah saluran Melayu Astro yang terpilih iaitu Astro Ria (104), Astro Prima (105), Astro Oasis (106), Astro Citra (131) , Astro Warna (132), Mustika HD (134), Astro Ceria (611), Bintang (141) dan Pelangi (142).




Antara program yang disediakan itu ialah tayangan filem menarik seperti KL Gangster, Mega Raya 2012, Upin & Ipin raya, Raya Hafiz Raya, Aaron & Zizan Beraya Sampai Pengsan!, Malaikat Tanpa Sayap, Hantu kak Limah Balik Rumah, Kau Untukku, Eh! Eh! Raya Erra, Hikayat Merong Mahawangsa, Romantika Raya, Lawak Ke Der?, Adam Hawa, Dilarang Masuk, Karoot Komedia X Raya, pelbagai Telemovie dan banyak lagi.
































No comments: