Monday, March 26, 2012

YB Yazid Burger (burger gergasi) - Seksyen 7, Shah Alam


Malas nk tunggu hujung minggu..hari ni 26 Mac ..aku layan p shah alam…nk usha burger YB atau burger gergasi…lps kerja aku terus rempit ke seksyen 7…aku ikut arahan dalam blog YB…smp la aku ke satu kedai burger bergerak…ummmmm ..lain dari aku tgk FB atau blog YB ?? tapi papan iklan sama…aku berhenti situ… arahan di bawah :
1. Dari Lebuhraya Persekutuan(Federal Highway) -

Ambil simpang ke Padang Jawa/Uitm, selepas lampu isyarat ke-3,

buat pusingan-U. Masuk ke simpang sebelah kiri menuju ke

Surau Al-Islah. YazidBURGER terletak di kanan anda.


gerai van bergerak
menu di van


Aku layan gak la…janji YB..aku tgk menu dan order HOMEMADE burger berperisa BBQ dan Cendawan (cadangan brother yg jual ni)…berat patty ini ialah yg 100gm…sambil tunggu..sambil layan sembang..tanya sejarah dan lokasi 1 lagi kedai.. cara aku test burger hanyalah dgn patty/daging shj..tanpa roti..order smp..aku layan…2-2  perisa ni sedap..tekak aku boleh terima..

Patty Cendawan dan BBQ

dh habis aku nk gerak…bila Tanya harga..baru kena RM6 termasuk air minum..murah tu..aku ckp..apa lagi ada..?? aku try Blackpaper lak…ekekekek…
Order smp..aku mkn..lupa nk snap gambar..dh separuh mkn baru aku snap gambar..ekekk…
Patty BlackPaper

blackpaper ada sikit2 pedas la…abis aku minta diri..aku ckp kat brother tu..aku nk rasa perisa SATAY..dia ckp cuba pergi ke Anjung 7…aku ckp..aku try la pergi…alang2 dh mai Shah Alam..ada bungkus..x ada aku balik..baik punya cilok dlm taman perumahan aku jumpa juga Anjung 7…ahahhah..hari bertuah aku..patty SATAY ada..last 3 keping..aku tgk ada kakak tu dh bungkus burger gergasi..pre order..just dtg ambik jer..ekekkek…masa aku sampai...dh 3 burger gergasi terjual....dia kata LAKU sangat…nk rasa elok EMAIL atau CALL dulu utk order.

last 3 patty Satay

menu kat anjung 7

kedai di anjung 7

patty perasa SATAY

Nak tau kat mana Anjung 7 ?? lokasi nya di blkg stesen minyak SHELL seksyen 7..sebelah UNISEL kampus Shah Alam…berdekatan dgn Mee KETAM Sek 7 dan juga Nasi Arab …
Info dari blog :
Lot 2, G-S4, Pusat Perniagaan Anjung 7.
 Kedai baru kami terletak di belakang Universiti Selangor ( unisel ).
Waktu operasi bermula dari 11.00 pagi hingga 11.00 malam
Berjaya tapau patty SATAY….ekekkekeke
Aku suka perisa BBQ, CENDAWAN dan SATAY..BLACKPAPER lak sedikit pedas (aku rasa la..sbb aku x suka makan pedas…hik hik hik)

Segala informasi..sila rujuk :
EMAIL : yazidburger@gmail.com
Sila hubungi en abu di talian 016-2303898.

sample burger gergasi-dari FB yazid burger





2 comments:

Unknown said...

Thank en farish ayub..perjumpaan yang sekejap sahaja rupanya memberi seribu makna kepada yazidburger. Kami amat menghargai jasa baik pihak tuan mempromosikan burger gaint @ burger yb @ burger gergasi ini..
P/s... Bole datang anytime untuk mendapat burger yb secara percuma..but make sure call or sms before nak sampai kat foodcourt. Risau kehabisan stok...

Unknown said...

YB terima kasih banyak2...teruja baca blog..wpun tau ada member akan terjah pd sblh mlm..malas nk tunggu..jadi cepat pergi cepat balik..dh la merempit mlm2..ekekke

insyallah